BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Det går stærkt lige nu og vi har store ambitioner for vores koncept. Dette er en unik mulighed for at komme med på holdet.
Derfor søger vi til et barselsvikariat en dygtig og engageret Marketing & Social Media Specialist med ambitioner og potentiale, som kan stå i spidsen for samt arbejde med vores marketing initiativer på tværs af alle kanaler – er det dig?
Marketing & Social Media Specialist
I rollen får du en unik mulighed for at arbejde strategisk og operationelt.
Du vil stå i spidsen for planlægning, udvikling og eksekvering af content på sociale medier, hjemmeside, marketing automation og marketing skærme i vores butikker.
Dine arbejdsopgaver
Du vil skulle kunne holde mange bolde i luften på samme tid samt have evnen til at koordinere marketing indsatsen på tværs af vores salgskanaler.
Vi søger en person der kan:
- Planlægge og eksekvere vores markedsføringsstrategi
- Producere og planlægge relevant indhold til sociale medier, nyhedsbreve, hjemmeside, infoskærme etc.
- Udarbejdelse af grafisk materiale til SoMe kanaler og annoncering til vores retail stores
- Udarbejdelse af content til webshop, nyhedsbreve samt vores butikker på daglig basis
- Udarbejdelse af grafisk materiale til SoMe kanaler og annoncering til vores retail stores
- Udarbejdelse af grafisk materiale til SoMe kanaler og annoncering til vores retail stores
- Udarbejde og sikre eksekvering af content og eksekveringsplan
- Sikre drift, vedligeholdelse og konstant udvikling af vores sociale medier
- Planlægge og eksekvere på aktiviteter i samarbejde med vores indkøbsafdeling
- Deltage i udarbejdelse af visuelle elementer til butikkerne
- Sikre at alt der udvikles er i tråd med vores konceptet, samt sikre en løbende udvikling
- Stå for produktion af billeder og videomateriale
Dine kvalifikationer
Først og fremmest er det vigtig for os, at du er en person der med god energi og godt humør, kan bidrage til at gøre Basic & More brandet kendt hos danskerne.
Derudover forventer vi at du fagligt og personligt kan tilbyde:
- En relevant uddannelse indenfor digital markedsføring og kommunikation
- En god kommerciel og forretningsmæssigt forståelse og en god forståelse for balancen i at producere relevant, værdiskabende og salgsfremmende indhold
- En dygtig kommunikator, der kan formulere sig skriftligt – og kan forfatte salgsbare tekster, hvor søgeordsoptimering indgår som en helt naturlig del
- En profil, som formår at arbejde med både udvikling og daglig drift
- En person, der er struktureret, ansvarsbevidst og selvkørende
- En teamplayer, som løser opgaverne med en positiv indstilling og i god dialog med kollegaer.
- En person som vil brænde for at være en del af udviklingen af Basic & More konceptet
- Adobe CC (InDesign, Photoshop, Illustrator)
- Instagram herunder vedligeholdelse og udvikling
- Markedsføring via digitale kanaler som Facebook og Google
Det hele med en synlig visuel rød tråd på tværs af indhold, kanaler og formater.
Dette er en enestående mulighed for at være med helt fra starten på en spændende rejse. Vi er dynamiske, nytænkende med plads til humor og har en frisk omgangstone.
Vi forventer at vækste organisk de kommende år - så for den rette profil vil der være gode udviklingsvilkår samt mulighed for at blive en fast del af teamet eller på sigt lede vores marketingsteam.
Lyder det som noget for dig?
Send os din ansøgning og C.V. med foto snarest.
Vi holder samtaler løbende, og ansætter så snart vi møder den rette kandidat.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Basic and More A/S, Borgergade 28A, 7323 Give
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=2735&ProjectId=143592&DepartmentId=18967&MediaId=4635&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5833579