BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Administrativ medarbejder med indblik i værkstedsarbejde
Vi søger en medarbejder til at fakturaer alle vores arbejdsopgaver og lave skaderapporter.
Det vil være en fordel, at du har kendskab til hvad der sker på et autoværksted.
Fagligt dygtig i dansk skrift og i besiddelse af stærk IT-kendskab.
Stillingen vil være mellem 25-37 timer pr. uge. Alt efter hvad du ønsker, kan vi tilføje jobopgaver, så timetallet bliver tilpasset dig.
Vi forventer at du er:
- Ansvarsbevidst og mødestabil.
- Selvstændig og udadvendt.
- Strukturereret og systematisk i dit arbejde.
- Beslutningsdygtig og trives i en travl hverdag.
Dine arbejdsopgaver:
- Fakturaer alle jobkort.
- Lave skadesrapporter til taksator.
- andet administrativt arbejde.
Dine Kvalifikationer:
- I besiddelse af stærk IT-Kendskab.
- Erfaring med arbejde på et autoværksted.
- Fagligt dygtig i dansk skrift.
- Kørekort B.
Stillingen ønskes besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rette person. Vi afholder samtaler løbende. Send din ansøgning og CV. til mail: wh@mh-auto.com eller kontakt Michael Hansen på tlf. 93202470.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MH AUTO OG LASTVOGNE ApS, Kornvej, 7323 Give
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: wh@mh-auto.com
Telefonisk: +4593202470
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876230