ServiceKompagniet søger en administrativ bogholder/blæksprutte til vores kontor i Give.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

ServiceKompagniet søger en bogholder/blæksprutte, som har overskud, overblik og en velvilje til, at få tingene til at ske. 

Vi søger en smilende kollega med humor, som vil være en del af vores team og virksomhed, og som kan få tingene til at ske og kan holde mange bolde i luften på kontoret og med de mange administrative opgaver der medfølger i et kontormiljø. 

Stillingen er på 30 timer. 

Arbejdsopgaver.:

  • Receptionsopgaver 
  • Almindelige kontoropgaver
  • Fakturering, debet, kredit, bogføring, afstemning, rykkerprocedure, inkasso, månedsbalance, klargøring af årsregnskab o. lign. 
  • Kundeservice - Herunder besvarelse af indgående opkald
  • Time og lønregistrering 
  • Afstemning af arbejdsopgaver og forbrugt tid
  • Kundetilfredshedsoverblik
  • Udarbejdelse af ansættelsesbeviser til timelønnede rengøringsassistenter 
  • Løbende kontakt og tovholder for vores assistenter og kollegaer Registreringer og varebestillinger 
  • Tastning af tilbud 
  • Tasteopgaver
  • Kundeoprettelser og løbende ajourføring 
  • Arkivering og pakninger til forsendelser
  • Løbende soignering på kontoret 
  • Vanding af planter og bloster
  • Løbende dialog og sparring med ledelsen 

Vi forventer.:

  • Du er sød, smilende og har godt humør
  • Kan holde hovedet koldt i travle perioder og har et højt stressniveau
  • Kan få tingene til at ske i samarbejde med de øvrige kollegaer der har sin gang på kontoret 
  • Har lyst til at lære og løbende udvikle dig 
  • Du har kendskab til kontor og de opgaver der følger med - og har lyst til at lære nyt
  • Du er selvtænkende og selvkørende 
  • Har kendskab til e-conomic 
  • Du vil yde en god og professionel service og indsats 
  • Du har en glad, smilende og humørfyldt indstilling 
  • Du er resultatsorienteret og nysgerrig af natur
  • Du har kørekort
  • Du kan arbejde alene såvel som i teams 
  • Du vil gå det ekstra skridt der skal til for at fastholde kunderne 

Du tilbydes.:

  • En stilling på 30 timer i en professionel og voksende landsdækkende koncern 
  • Løn efter kvalifikationer
  • Gode og loyale kollegaer som hjælper hinanden 
  • En flad og ydmyg organisation 

Interesseret? 

Så send en kort og direkte ansøgning, hvori du beskriver dine erfaringer og kvalifikationer du besidder ift. kontor, bogholderi og administration. 

Uanset din alder, køn, religion og seksuel orientering opfordres du til at ansøge. 

Du er velkommen til at vedlægge eventuelle udtalelser og anden information, som du mener, vil have indflydelse på ansøgningen. Husk, at du ikke må sende personfølsomme oplysninger jf. GDPR reglerne. 

Ansøgningen sendes på dansk. 

Vi ønsker stillingen besat snarest muligt, men venter gerne på den rette kollega, så er du i uopsagt stilling, opfordres du ligeledes til at søge stillingen. 

Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Ved ansættelse skal du kunne fremvise gyldigt kørekort og en tilfredsstillende straffeattest. 

Vi glæder os til at høre fra dig og hilser dig velkommen i teamet. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ServiceKompagniet Give, Ryttervangen, 7323 Give

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6022010

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet