Økonomi assistent / bogholder til International virksomhed – Oase Outdoors ApS

Profilbillede
dato

Er du passioneret omkring regnskab og bogholderi, og ønsker at arbejde i en markedsledende virksomhed med innovative outdoor produkter, så er du den rette kandidat til jobbet.

Du bliver en del af en veldrevet økonomifunktion og vil i tæt samarbejde med dine nye kollegaer komme til at varetage en bred vifte af opgaver indenfor bogholderi og regnskab. Du vil samtidigt blive ansvarlig for en række centrale opgaver i virksomhedens økonomi- og regnskabsfunktion, hvorfor du skal kunne arbejde selvstændigt.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Ansvarlig for bogføring af finans, debitor og kreditor i et team bestående af 2 bogholdere.
  • Ansvarlig for bogføring af selskabets indscannede omkostningsbilag.
  • Ansvarlig for bogføring af koncernens elektroniske rejseafregninger, herunder afregning med koncernens ansatte i 5 lande.
  • Ansvarlig for bankafstemninger.
  • Medvirke ved månedsafslutninger med egne opgaver.
  • Medvirke ved opfølgning på udeståender hos kunder.
  • Medvirke ved registrering af selskabets varekøb og told.

Du bliver en del af økonomifunktionen, som i dag består af 4 personer foruden dig. 

Den rette kandidat

Du kan have flere indgangsvinkler til jobbet, men fælles for dem alle er, at du har et højt drive og engagement.  Du har erfaring med finans-, debitor- og kreditorbogholderi. 

Du trives med at arbejde med de daglige opgaver i en økonomifunktion og med at udvikle dine processer og arbejdsgange mv. 

Du skal have generelt gode IT-kundskaber, herunder vil erfaring med Navision og Excel være en fordel. 

Da du bliver en del af en international virksomhed, forventer vi, at du behersker dansk og engelsk på højt niveau, såvel mundtligt som skriftligt. 

Oase Outdoors

Vi tilbyder en spændende og udfordrende hverdag i en international organisation, hvor engagement og passion driver os til gode resultater. Vi spiller hinanden gode, og der er stor fokus på udvikling både af produkter, men også personligt og fagligt.

Du kommer til at arbejde sammen med et uformelt team af kollegaer, der brænder for at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi er stærkt værdibaserede, elsker at gøre noget socialt, og vi lader aldrig en chance for at fejre begivenheder gå forbi. 

Vi har lade stander til el/hybridbil på adressen.

Lyder det interessant?

Har du brug for yderligere information, kan du læse mere om os på www.oase-outdoors.dk eller kontakte Department Manager Finance, Henrik Obel Mortensen på mail hom@oase-outdoors.dk eller telefon +45 28292336.

Send din ansøgning og CV via knappen "Ansøg dette job". Vi indkalder løbende til samtaler og lukker for ansøgninger, når rette kandidat er fundet.

Om virksomheden

Oase Outdoors ApS er en dansk baseret virksomhed og en af hovedaktørerne på det europæiske camping-/outdoor marked, hvor der afsættes til detailhandlen. Virksomheden blev grundlagt i 1984 og repræsenterer i dag 3 markante brands, som tilsammen dækker ethvert behov hos forbrugere indenfor camping og friluftsliv. Hver eneste dag sættes innovation og produktkvalitet øverst på dagsordenen. Produkterne sælges på mere end 45 markeder verden over under varemærkerne; Outwell®, Easy Camp® og Robens®. En virksomhed med en stærk kultur og medarbejdertilfredshed, der i 2023 resulterede i en placering som nummer 19 i Great Place to Work. 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7b87a9a2)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

OASE FRITIDSARTIKLER APS, Kornvej, 7323 Give

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6026195

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet