Kontorassistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring med bogføring, økonomistyring og rapportering.

Så har vi jobbet til dig.

Til økonomiafdelingen i Handelsselskabet H.J. A/S i Give søges, til servicering af vore interesser i Nuuk Købmandshandel A/S, en engageret kollega til en spændende, udfordrende og alsidig stilling.

Nuuk Købmandshandel A/S er beliggende i Nuuk og driver 4 købmandsforretninger, 2 tankstationer og 4 restauranter, med ca. 100 ansatte i Grønland.

På kontoret i Give beskæftiges ca. 14 ansatte, hvoraf 2 er tilhørende Nuuk Købmandshandel A/S.

Ansøgningsfrist: Snarest muligt – 1. juni.

Tiltrædelse: 1. juli – samtaler afholdes løbende fra 1. juni 2024

Arbejdssted: Give

Kontaktperson: Bettina Hagner på tlf. 92 82 02 08

Jobbet

I samarbejde med dine kollegaer, vil du bl.a. komme til at arbejde med bogføring, afstemninger, periodiseringer, månedsafslutninger, årsafslutninger og rapportering.

De primære opgaver i hverdagen vil være:

  • Finansbogføring
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Ad hoc økonomi- og kontorassistance.

Kendskab fra brugen af administrationsprogrammer NAV, og Office pakken er en fordel. Arbejdet sker i et digitalt setup og med online løsninger.

Du får frihed under ansvar til selv at styre dine opgaver, men der sættes stor pris på omhyggelig- og rettidighed.

Du skal trives i en hverdag med mange bolde i luften, uden at miste overblikket, ligesom du i høj grad skal kunne planlægge din egen hverdag på en måde, så opgaverne løses tilfredsstillende og inden for tidsfristerne.

Jobbet er på 25 timer ugentligt, men i travle perioder kan der forekomme overtid efter aftale.

Vi tilbyder

Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel har høj prioritet. Samarbejdsformen er uformel og kontakten til ledelsen er kort og tæt, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver.

 Vi tilbyder en individuel lønpakke, der omfatter pensions- og madordning.

Ansøgning

Fortæl os, hvem du er, dine erfaringer,  hvad du står for, og hvorfor det netop er dig, der skal være en del af vores virksomhed

Send din ansøgning allerede nu til:

Handelsselskabet H.J. a/s
Att.: Bettina Hagner
Ryttervangen 13

7323 Give

Eller på mail vedhæftet relevante papirer til: bettina@kamik.dk eller bogholderi@kamik.gl

Vi indkalder løbende til samtaler.

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (25-25 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

HANDELSSELSKABET H.J. A/S, Ryttervangen, 7323 Give

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6033873

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet